Ми пропонуємо послуги по відновленню бухгалтерського обліку компаній будь-якої сфери діяльності. Метою повного або часткового відновлення бухгалтерського обліку є наведення порядку в документації підприємства відповідно до вимог чинного законодавства.
В результаті надання послуги замовник отримує відновлений бухгалтерський і податковий облік, а також, за домовленістю сторін, складену на підставі нових облікових даних звітність.
Тривалість операції по відновленню бухгалтерського і податкового обліку і вартість послуг нашої компанії в кожному випадку різні і індивідуальні для кожного підприємства.
Вони залежать від обсягу відновлювальних процедур, наявності зовнішньоекономічної діяльності, документів і обсягу документообігу, від видів діяльності організації, і головне, періоду відновлення.
Відновлення бухгалтерського обліку містить ряд завдань:
- збір інформації, на основі яких проводиться формування бухгалтерських залишків;
- порівняння інформації в електронній базі даних з первинною інформацією, виправлення баз даних, приведення їх у повну відповідність первинним документам;
Відновлення первинних документів на основі відомостей:
1) звірка з покупцями і постачальниками, запит відсутніх документів;
2) перевірка первинної документації, яка є в наявності і складання відсутніх примірників: актів, договорів, наказів, пояснень, рахунків - фактур, накладних та інших документів.
Інші завдання, які відповідають кожній окремій ситуації.
Перевірка і аналіз обліку включає:
- аналіз стану обліку та достовірності даних на підприємстві;
- правильність оформлення документами здійснених господарських операцій, достовірність документів, своєчасність і повноту відображення операцій у бухгалтерському обліку;
- правильність кореспонденції рахунків;
- правильність ведення обліку затрат, собівартості продукції і фінансових результатів
- правильність ведення обліку касових операцій і їх відповідність порядку ведення касових операцій;
- стан дебіторської і кредиторської заборгованості; встановлення фактів простроченої, безнадійної заборгованості, сумнівних боргів і заходи щодо їх ліквідації;
- своєчасність і ефективність інвентаризації цінностей і розрахунків;
- своєчасність і якість складання фінансової звітності;
- своєчасність нарахувань і сплата податків;
- своєчасність нарахувань і виплата заробітної плати.
- стан розрахунків з бюджетом і позабюджетними фондами тощо.